Hur mår Sverige 2022?

Schibsted rapport Hur mår Sverige 2022?  ger en uppdatering om den rådande sinnesstämningen hos svenska folket inför den stundande lågkonjunkturen.
Samtidigt belyser rapporten de beteendeförändringar som skett hos befolkningen till följd av den ökade digitalisering.
Rapporten ger svar på svenskarnas förväntningar på framtiden och hur de tänker kring den egna ekonomin.

I rapporten finner du också en kartläggning om hur svenskarnas medievanor och köpbeteenden förändras samt vad det sammantaget betyder för marknadsföring och svenskarnas syn på reklam.

Nythet: Hur mår Sverige 2023?

Fler rapporter

Telekomrapporten 2023

I årets telekomrapport tittar vi närmare på vad som är viktigt på riktigt för konsumenter när de ska välja mobilabonnemang. Rapporten fokuserar bland annat på…

Telekomrapporten 2023

Reseundersökning 2023

En undersökning från Schibsted om svenskarnas reseplaner i en föränderlig omvärld. De flesta har inte undgått att resebranschen har haft några speciella år som påverkats…

Streamingbarometern 2023

Trenden är tydlig – svenskarna kan inte få nog av streaming. Det fastslår tv.nu i sin nya användarundersökning Streamingbarometern som analyserar trender på streamingmarknaden för…